суботу, 9 лютого 2013 р.

Як купувати в закородонних інтернет-магазинах


             Мої вітання читачам блогу! 
    На вулиці зима, а значить пора для і-нет серфінга, перегляду фільмів, ігор та інших розваг за компютером. Що цікаво, влітку на це нема часу, і це я думаю не тільки у мене. Так вже склалося, що більшість покупок я роблю зимою, тоді коли більше сиджу за компом і тяжко зупинити бажання шось новеньке прикупити. У цій статті я спробую розказати як це зробити правильно і безпечно для свого гаманця(на мою думку основне). Перш за все потрібно відкрити рахунок в одному з українських банків, які пропонують картки для оплати в і-нет магазинах. Може бути Visa або Mastercard. Важливо, щоб Ви могли проводити оплату не відвідуючи відділення банку, тобто кредитна картка повинна бути з 24 год можливістю оплати з дому. Тоді спокійно за комп`тером  в будь-який час проводите оплату. Хочу зауважити що спеціально не роблю рекламу банку, не вказую через який проводжу проплати я. Тут вже вибір банку за Вами. Між Visa чи Mastercard я принципової різниці не бачу.

    Далі рекомендую зареєструвати кредитку в міжнародній платіжній системі paypal. Під час реєстрації з Вашого рахунку зніме 2$ для підтвердження що це саме Ваш рахунок у виписці буде код, який треба внести для остаточної реєстрації. Тоді пейпал поверне 2$. Звичайно можна напряму проводити проплати зі своєї картки Visa чи Mastercard, але тоді значно  важче повернути гроші. Випадки, коли потрібно повернути кошти _ товар не прислали, прислали не робочий, попрацював трохи і  зламався, товар не відповідає опису на сайті, прислали не той колір розмір і таке ін.  
  Тепер про самі покупки, існує дуже багато сайтів. Я всім рекомендую в першу чергу ebay. Тут обов`язково треба звертати увагу на продавця, скільки товарів продано, бажано top rated seller. Пошук веду за двома критерію ціна+доставка найнижчі(price+shipping lowest first), а також краща пропозиція(best match). Нижча ціна - це не завжди той товар, що Вам потрібен, а от краща пропозиція формується пошуковим роботом через кількість покупок по даному запиту і рейтингу продавця. В будь-якому випадку треба пробувати обидва варіанта. Також я завжди відмічаю безкоштовну доставку(free shipping), бо відомі почтові служби DHL, EMS, FedEx, UPS та інші є дуже доhогими. Купувати товари на ebay зручно, бо це самий популярний сайт, і там практично є все. А також ebay співпрацює з платіжною системою paypal.
   З особистого досвіду скажу, що 95% покупок приходить без будь-яких зауважень. Хочу зупинитись на тих проблемних 5%. Куплений мною товар одного разу не приїхав, я пожалівся одночасно і на ібей, і в пейпал. Так от продавець в якого рейтинг(feedback) 99% повернув кошти в той же день. При чому я вірю, що він відправив.  На 100% впевнений, що його вкрали на Укрпошті. Але продавець з ібея дорожить рейтигом, тому і відшкодував повністю всю суму. 
    Був прикрий випадок з одним продавцем. Тут покупку проводив на менш відомому сайті, і рейтингу продавців там нема. Так от, і з 2-ох шт замовлених товарів один приїхав не робочий, інший працював рівно 10хв))). Я пожалвівся в пейпал і на сайт де купував_вимагав 100% повернення коштів (100% refund). Після довгих перемовин, які описувати немає змісту, пейпал зобовязався повернути мені кошти, якщо я відправлю товар назад в Китай і дам код посилки з підтвердженням про доставку. Я пофоткав мобілкою посилку на пошті, а також надав скан квитанцій для пейпал. Посилка в Китай коштує 80грн, але згодом я повернув 500грн.
    Скаржитися в paypal потрібно до 45 днів, таке враження рівно стільки вони тримають мої гроші, а потім передають їх продавцю. так що в разі проблеми треба про це памятати. Слід відмітити, шо як пейпал, так і ібей стають на захист покупців.
   Серед переваг покупок в міжнародних магазинах слід відзначити, що, наприклад, різні дрібнички там коштують по 1-2$ з доставкою в Україну, а у наших магазинах 10$. Один товар у нас 200$, там 65$. Як правило, така різниця на товар з Китаю. Наприклад, речі з Європи чи США не завжди дешевші, наприклад акумулятори АА Varta чи картки пам`яті SD class 10 Transcend практично коштують як і в українських інтернет-магазинах. Обов`язково перевіряйте розмір, краще якщо є малюнок зі всіма розмірами в см, бо наприклад європейський розмір куртки мені підходить XL, а китайський навіть 5XL для мене замалий ))).
                            
                                  Вдалих Вам покупок !!! Гарних обновок!!!


2 коментарі:

  1. Я в интернет-магазинах в основном только книги покупаю. Хотя в последнее время предпочитаю и их в электронном виде читать/покупать.

    ВідповістиВидалити
  2. Можливо, комусь цікаво буде - якщо у вас картка із доларовою валютою, то не варто платити за подвійну конвертацію.
    Більше - http://l7awyjl9l.blogspot.com/2012/04/paypal.html

    ВідповістиВидалити