неділю, 27 травня 2012 р.

Київстар чи МТС

Більшість з Вас часто задають питання який кращий оператор мобільного звязку.
В цій статті хочу поділитись своїми враженнями від надавання послуг двох найбільших в Україні, тобто Київстар та МТС. Не можу сказати нічого про інших так як користувачів у них значно менше, та і я за 10 років користування мобільним звязком користувався тільки двома вище згаданими. На сьогоднішній день в мене дуос, тому я активно користуюсь двома номерами. Не подумайте що я буду свідомо когось рекламувати, мені за це не платять. Ідея написання статті_ хочу просто висловитит свою думку. Спочатку хочу висловити свою подяку МТС за тариф  СУПЕР МТС БЕЗ ПЛАТИ ЗА З’ЄДНАННЯ ТА ПОПОВНЕНЬ УКРАЇНСЬКИЙ. Мені подобається цей тариф, бо маю змогу в межах 33 хв/день розмовляти безкоштовно. Тобто я поповнив карточку на 10грн на рік і розмовляю в межа 30 хв на МТС безкоштовно. При чому сума на рахунку зберігається, я виговорив буквально 5 грн за рік, а решта коштів збереглася. Цей тари підходить для жителів заходу України і таких шо вкладаються в 33 хв на день. Щодо Київстару, то користуюсь його послугами тільки тому що більшість друзів та по роботі мають номера Київстар. Останнім часом Киїстар проводить відверто  здирницьку політику, таке враження що власники ніяк не можуть наїстися. Я підключив до тарифу безлім котракт за 40грн для малого бізнесу, при чому Київстар в цьому тарифі дає 100мб на і-нет. І яке було моє здивування як я вперше вирішив використати і-нет, а мені пропали всі кошти. Сума не велика ,близько 80грн. Я був в дорозі, потрібно було зробити кілька важливих дзвінків, а на рахунку 0 !!! Це я відкрив кілька сторінок.  Оператори ввічливо мені звертали увагу шо я неправльно  прописав точку підключення, але ж на сайті нема інфо про це. Є 100мб і все ! Скажу більше я коли вставив карточку вперше в дуос то самостійно ніякі налаштування не змінював, вони прийшли і встановились автоматично. Коли я розказував друзям про здирництво від Київстар, то виявилось що така ж ситуація вже відбувалась і з ними, але всі кажуть, що 20 грн що пропали цього не варта. Тому тільки можна увявити скільки мільонів в маштабах Ураїни було зароблено не чесним шляхом. На мій лист по емейл подякували шо я звернув їм увагу, але кошти не повернули, на мої дзвінки то саме, писати заяву мій керівник групи відмовився(каже ніхто не поверне). Тому я вважаю, що Київстар нахабно обкрадає своїх клієнтів. А тепер з 1 червня 2012р  знімає з мого тарифу безкоштовних 40 хв на інших операторів. Тариф безлім стає не актуальним. І якшо врахувати що МТС надає фактично безкоштовно той самий тариф що Киїстар за 40грн з несподіванними поборами вибір стає очевидним. Тому будьте обережними з Київстар, порядність в їхній політиці відсутня і Вас чекають несподівані проплати і додаткові незручності.

                             В цьому блозі Ви також можете залишати свої коментарі.
     

1 коментар: